BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Afvist (1) Mod ansøgning

Status
Not open for further replies.

AbcDrengenDK

Medlem
Medlem
Rigtige Navn: Ibrahim

Alder: 14 og har fødselsdag 25/5/2005

Jeg har programmet Discord og bruger den rigtig meget til, at snakke med de andre på serveren og kigge på hvad der er kommet nyt på serveren.

Jeg har en mic, men det skal siges at det ikke er den bedste, men den virker meget godt synes jeg selv.

Jeg IKKE en ren ban historik, MEN jeg er for længst stoppet med Cheat-Clients og sådan noget, jeg er blevet SS’et for det og der var ingenting på min PC så, jeg håber stadig jeg bliver taget med på holdet.

Jeg har spillet Minecraft i mange år og kan næsten alle kommandoer på spillet jeg kan fx //wand //copy //set osv.

Hvorfor skal vi vælge dig som mod?:

Jeg kan virkelig godt lide at spille AGPrison og vil meget gerne hjælpe serveren med forskellige ting og synes også at mange af Staff Members er ekstremt gode selv men jeg tror stadig jeg kan være til hjælp på serveren. Det er her jeg træder ind i billedet og hjælper så mange spillere som muligt. Jeg har en del erfaringer indenfor dette område fx kommandoer og mange andre ting. Jeg kan styre mig selv, ”Keep it low”, ikke være alt for sur. Jeg vil tage mit job som MOD seriøst og på samme tid have det sjovt med de andre spillere. Jeg har en god kontakt til en del Staff Members. GammelSmoelf, HarderType, Flawzee, osv. Jeg kan også samarbejde med dem hvis nu de skal have hjælp eller jeg skal have hjælp.

Kender du kommandoerne?: Ja det gør jeg. Jeg har været ansat som MOD på det gamle Prisonersfree (som ikke blev til noget) sammen med en af mine gamle venner Staarletkaps.

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg hedder Ibrahim, jeg er 14 år gammel og bor på Lolland. Jeg er en meget frisk dreng som sagtens kan være online på serveren. Jeg bruger det meste af min fritid på at game. Jeg bruger en del af min tid på jeres server MC.Agprison.dk.

GammelSmoelf

Administrator
Staff
Head Admin
heey , Min ærlige mening, jeg kan ikke se hvor vi mangler dig i vores mod team, du er alt for aggersiv over for De andre spillere på serveren ,
du kan til tidere være virkelig flabet , og hvis folk lige svare dig igen så begynder du med de grimme ord,
det er set op til flere gange du blander dig i for mange ting der ikke omhandler dig , og hvis vi så som staff fortæller dig at du skal stoppe, virker det til du bliver meget sur, for så svare du de næste der skriver til dig lidt grimt tilbage.

men som skrevet det er bare min mening ,

Mvh Gammelsmoelf

Flawzee

Medlem
Medlem
Jeg har snakket med nogle af de andre staffs, og vi er kommet til den konklusion at du ikke er egnet til staff. Efter du gentagne gange har hacket og været lidt flabet i chatten. Men ellers flot ansøgning og godt stillet op!. Forsæt god jul :D

Status
Not open for further replies.