BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Accepteret Ansøgning om mod/hjælper på jers prison og kitpvp

Kronborg40

Medlem
Staff
Inspektør
Admin
- Du skal være 14+ år.
- Er 20 år
- ING: Kronborg40

- Du skal være aktiv på serveren.
- spiller mest på jers prison server og nogle gang på jers kitpvp server som lige er kommet op og kører
- Du skal have spillet på serveren i noget tid. Du kan ikke bare ansøge lige efter du er joinet serveren for første gang!

- Har spillet her inde i noget tid synes jeg
- Du skal have programmet Discord, da du skal kunne snakke med de andre mods og hjælperer.
- Har været lidt på jers dis og snakke med nogle af jer
- Du skal have en mikrofon.
- Det har jeg har været lidt på jers dis og snakke med nogle af jer
- Du skal have en ren banhistorik. Du må slet ikke have haft nogen bans fra serverne! Har du det, kan du ikke blive mod.
- Har ikke fået ban her inde eller noget på serveren
- Du skal være klar på stress, når der en masse spillere online som du skal holde styr på.
- Det har jeg prøvet før om at være hurtig til at mute folk og hjælpe folk med de ting de nu skal have hjælpe med. forklaring lidt ned af

- Du skal have en basis viden om minecraft og de features en hjælper får adgang til. Eksempelvis mutes osv.
- Har været admin/inspektør på en server der hedder DGSC som en gang var en stor dansk server på minecraft og det var jeg i ca 1 år der inde. Har spillet minecraft siden man ikke kunne spille multiplayer hvor man kun kunne spille singleplayer

Ved godt at der ikke er så meget man skulle have med men her får i lige lidt om hvad for en person jeg er.
Hedder Niclas. 20 år

Når jeg ikke er på serveren er jeg ude og arbejderen som tømrer
Er altid glad men vis der er nogen som pisser på mig har i ikke lyst til at se mig det er noget af mit liv jeg ikke ville så meget ind på

Håber at jeg bliver noget på serveren og kan hjælpe jer med de ting i nu vil have der skal gøres :)