BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Accepteret captain__wolf ansøgning tihi

MadsHertz

Forum Noob
Medlem
- Dit Minecraft navn ja det er captain__wolf med 2 _

- (hvis du har nogle smurfs, skal disse også inkluderes) har jeg dsv ik lige pt men køber det nok inden 21

- Dit rigtige fornavn mads hertz for at være præcis

- Din rigtige alder! min rigtige alder er 14.. 13. 06. 06.

- Har du været vagt på vores server før? nej dsv men det håber jeg. jeg kan blive for ville det gerne

- Hvor lang tid tror du, at du kan være online om ugen? regner med over 10 timer begrund af jeg er på efterskole så kan ik lige så meget igen men 2 timer om aftenen og så lidt af når vi har valgfag

- Er du klar på stressede situationer? ja elsker stressede situationer!! det grineren fordi man løre altid noget nyt at det og det sjovt at få noget spænding i kroppen hihi

- Har du programmet Discord? ja self har jeg det bruger det skam meget tit

- Har du en mikrofon? ja og får en ny på fredag hihi

- Hvorfor skal vi vælge dig, og ikke en anden person istedet? i skal vælge mig fordi jeg er en fræst ung gudt der er klar på nye venskaber også bedre hold arbejde

- Har du være banned fra serveren? nej det ville jeg helst ungå

- Har du erfaring som vagt fra andre servers? ja har været det på universe og så har jeg været prøve vagt på freakyville hvor jeg sagde nej fordi jeg ik havde tide ntil det på det tidspunkt

- Har du andet du vil inkludere i din ansøgning? ik andet end jeg håber jeg får chancen for endten p-vagt eller normalt vagt hihi oooog hvis jeg skriver noget fortkert så det fordi jeg skriver meget hurtigt på det her tastatur som jeg kun har haft i 2 uger ca

god dag til jer der læser det :D

Senest redigeret:

blockpowerdk

Medlem
Staff
Inspektør
Admin
Vi har en del vagter pt så vælger at sætte din ansøgning på hold så skal vi nok kontakte dig vis vi for brug for en vagt ;) hilsen inspek - JRasmus