BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Afvist captain__wolf vagt ansøgning

MadsHertz

Forum Noob
Medlem
hey mit navn er mads og på Minecraft hedder jeg captain__wolf altså med _ 2 gange.

jeg har ikke rigtigt nogen smurfe lige nu men jeg køber end til sommer måske
jeg er en dreng på 13 år som elsker at game og nok en af de bedste prison servere er i hvert fald agprison
jeg har altid følt mig hjemme på agprison hvis du/i forstår syndes det en dejlig server og så det altid sjovt at finde nye venner at skrive med eller snakke med der inde på agprison. jeg har aldrig været vagt på denne server nej men jeg har være det på en anden og jeg elsker det arbejde der ligger i at være vagt. det er meget hyggeligt at være vagt og så har jeg være fange her inde i lang tid så nu tænkte jeg på hvorfor ikke prøve at blive vagt.. jeg regner self med at være så meget online om ugen men for i morgen af så burde jeg meget gerne kunne være online 2-3 gange i vær dagene ved godt det ikke er meget men det fordi min pc ikke er den bedste længere køber en efter min konfirmation og så kommer jeg skam meget mere ind og være vagt.. jeg som har været vagt på andre servere har jeg aldrig sådan følet mig stresset begrund af jeg ikke er så nem at stress men hvis det kommer en stressed situation så er jeg self klar
har haft discord i et rigtigt lant stykke tid at er altid klar til at bruge discord:D jeg har en dejlig mikrofon der virker og det hele og så synde jeg i skal vælge mig begrund af jeg elsker at sammerbejde og kan finde ud af tingne og har prøvet at være vagt på nogen store server fx universehub om lige er blevet lukket ned
jeg har aldrig være banned på AGprison og målet er heller ikke at blive det... har en god erfaring på en del server har trænet i at kunne tingene som vagt og alt det der :D men jeg har ikke rigtigt andet jeg ville skrive om mig for der er ikke så meget andet end jeg går til e-sport og rolespil :D med venlig hilsen mads/captain__wolf

Karlbuster

Forum Noob
Medlem
Prøv at lave den lidt flottede og sæt den lidt mere op i punkter, sæt nogle , og . og se den lige igennem en xtra gang. Ellers godt fyldt ud men gør den lige lidt pænere, -Officeren

Kronborg40

Medlem
Staff
Inspektør
Admin
Afviser din ansøgning, da jeg kun har set dig online en gang, og har spurgt nogle af de andre spiller om de har set dig på serveren før,
Vis du godt vil være vagt så kom noget mere på også på discord