USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Afvist DidyMC,s Vagt Ansøgning.

DidyMC

Forum Noob
Medlem
- Dit Minecraft navn DidyMC, / Callemelle1

- Dit rigtige fornavn: Carl

- Din rigtige alder!: 13 År

- Har du været vagt på vores server før? Nej men ser frem til det, vis den her Bliver Acceptet

- Hvor lang tid tror du, at du kan være online om ugen?: Cirka 10-17 timer om Ugen

- Er du klar på stressede situationer? Jep

- Har du programmet Discord? Ja det er Downloadet og Klar til brug

- Har du en mikrofon? Ja har en God Mickrofon

- Hvorfor skal vi vælge dig, og ikke en anden person istedet? : Jeg syntes at i skal ansætte mig, fordi jeg gerne vil bidrage med god karma og energi. Jeg er gammel og moden og har lært hvordan man skal opføre sig, gennem mine lange år som vagt
på andre servere. Jeg er en meget sød og energisk person. Jeg er meget fleksibel og tilbøjelig til at udføre opgaver, som jeg nødvendigvis ikke har i tankerne. Jeg er fuld af humor og jeg elsker at Være vagt Jeg kan godt lide at have det sjovt, men jeg kan også være seriøs og nærværende. Jeg har en masse erfaring, som både Vagt, OFFI mm. Jeg har spillet minecraft i lang tid, men har her på det sidste holdt en lang pause. Jeg har været vagt på forskellige superawesome servere siden jeg var 11. Jeg har altid elsket at hjælpe folk, så det med at skrive ansøgninger har altid givet mig en fantastisk følelse.

- Har du være banned fra serveren?: Nej

- Har du erfaring som vagt fra andre servers? ja På FV og på Nogen små Superawesome Servere

- Har du andet du vil inkludere i din ansøgning? Nej.

Senest redigeret:

blockpowerdk

Medlem
Medlem
hej Didymc da du kun lige er startet på serveren vælger jeg at sætte ansøgningen på hold i 2-3 dage og så vis vi ser der online kigger jeg på din ansøgning igen hilsen Admin blockpowerdk