BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Løst Gummitrolden Abuser

Status
Not open for further replies.

ShadowCrushers

Medlem
Medlem
det er så ledes at @nutella_tossen er blivet banned uden grund da hans discord ikke virkede og jeg snakkede med ham via labymod fordi at discord var fuckt, Nutella_Tossen bliv banned for killaura fordi han slog 3 gange på samme tid men det er fordi han spiller i 1.8.9 med labymod lige som mange andre gør og fordi han ikke joinet SS'et som Gummi skulle lave på ham

Senest redigeret:

HjalteNielsen

GummiTrolden her, skriv hvis du har brug for hjælp
Staff
Mod
Jeg har banned ham for killaura, ikke på grund af den 1,8 bug for han laver en tredobbelt combo. Men fordi han viderligt slår mig 3 gange hvor han viderligt vender ryggen til mig. Jeg har video, og i må kontakte mig på discord, hvis i vil have videon tilsendt.

Derudover har Nutella været flabet overfor staff, og konstant talt nedladende til andre medlemmer og opført sig som om han var bedre end dem. Jeg tolerere på ingen måde denne oplevelse, da alle spillere skal have en lige god oplevelse med at spille på serveren. Bare fordi nutella og hans bande har en masse vagt gear, betyder det ikke at de kan opføre sig på en anden måde overfor de andre spillere på serveren.

Mvh. Gummitrolden

HjalteNielsen

GummiTrolden her, skriv hvis du har brug for hjælp
Staff
Mod
@ShadowCrushers Der er det så smart at jeg har både min fps og ping displayed oppe i højre hjørne af skærmen. Det kan du også se. Jeg gjorde specifikt dette, fordi jeg vidste at du ville kunne finde på at skrive det. Igennem hele videon er både min fps og ping stabil, og videoen viser ingen tegn på mangel af frames.

Så nej, jeg laggede ikke, det står faktisk viderligt med rødt og vidt.

Status
Not open for further replies.