BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Afvist madshertz vagt ansøgning :D <3

MadsHertz

Forum Noob
Medlem
- Dit Minecraft navn MadsHertz

- (hvis du har nogle smurfs, skal disse også inkluderes) har ingen smurf men ville gerne

- Dit rigtige fornavn Mads.

- Din rigtige alder! 13 et havlt fødz 13 juni 2006 :D

- Har du været vagt på vores server før? nej men ville prøve det lyder hygge og så fordi jeg elsker at være vagt elsker at medarbejde med andre :D

- Hvor lang tid tror du, at du kan være online om ugen? 3-4 begrund af jeg ikke har en pc hjemme pt og ahr meget fri tid på min skole en får en pc har konif den 25 april så køber en der :D

- Er du klar på stressede situationer? ja elsker stressede situationer det som en leg

- Har du programmet Discord? ja har haft det i et års tid så er okay god til at bruge discord:D

- Har du en mikrofon? ja men ikke den bedste nu hvor den er 1,5 år gammelt men skal købe en nyt snart

- Hvorfor skal vi vælge dig, og ikke en anden person istedet? fordi jeg elsker at sammerbejde og kan finde ud af tingne og har prøvet at være vagt på nogen store server fx universehub om lige er blevet lukket ned

- Har du være banned fra serveren? nope håbet er det ikke kommer til at ske heller

- Har du erfaring som vagt fra andre servers? ja fx som jeg skrev universehub og nogen engelske og danske såee ja :D

- Har du andet du vil inkludere i din ansøgning? jeg er ikke den bedste til pvp men prøvet at blive bedre træner ca 30-45 min om dagen og har været i en del vagt fight mod prisoners før hvor jeg har vundet over ca 3-5 undskyld hvis det lyder som om jeg blager mig men ja det var det have en god dag med. Med Venlig Hilsen MadsHertz/Mads :D

NinetyCentz

Medlem
Medlem
Din grammatik er ikke den bedste, som antyder til at du ikke har brugt lang tid på din ansøgning, men ellers er den fin nok.

Kronborg40

Medlem
Staff
Inspektør
Head Admin
tager dig ikke en som vagt fordi jeg ikke har set dig online her inde

Senest redigeret: