BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Accepteret Mod Ansøgeing

Rawrzz

Forum Noob
Medlem
Hej mit navn er Nick

Mit minecraft navn er Rawrzz

Jeg er 18 år gammel

Jeg har en blue snowball mikrofon den er pretty decent. Jeg kan være inde på discorden dagligt fordi at jeg midlertidigt ikke går til noget. Så jeg har meget fritid og derfor god tid til at snakke med folk på discord og hjælpe dem der skal have hjælp :)

Jeg er erfareren på det med at være staff, jeg har været staff på ZoomPrison, FV, og en masse kedelige servers på superawesome men dem ville jeg ikke snakke så meget om. Jeg kan se hvis det er hack, så banner jeg dem bare . Jeg er altid med på at hjælpe og det med at mute har jeg også meget godt styr på, jeg har i lang tid glædet mig til at kunne få en chance for at blive hjælper på en godt sat op server. Da de fleste af de servers jeg har været staff på er dårligt sat op. Så hurtigt sagt jeg har styr på at banne og mute. osv hvis det er en der hacker.

Jeg er indforstået med alle reglerne. Fx, du skal snakke pænt ingen former for racisme, ingen spam og ingen caps. Og ingen hacking eller noget i den stil, alt det der har jeg godt styr på. Og de server hvor jeg bliver ansat som hjælper eller over plejer jeg at læse reglerne igen.

Grunden til at jeg synes i skulle vælge mig frem for alle andre er fordi at jeg går jo ike til sport så jeg kan have en masse tid inde på serveren hvor jeg kan gør enogle fremskridt for serveren. Fx få mange af hackersne ud fra serveren og mutet, alt det der har jeg jo tid til fordi at jeg har meget fritid det er dog kun i weekenderne at jeg skal noget men det er begyndt at slappe af nu. Nu er det kun lige den næste uge at jeg skal noget men ellers har jeg fri i de fleste weekender. Og mandag skal jeg hjem og besøge min søster men ellers er det bare Minecraft for life. Fordi at jeg hygger mig med minecraft og jeg hygger mig ekstra meget hvis det er en Prison hvor jeg bare kan slappe af og hjælpe folk eller mutet nogle der snakkede grimt. Jeg synes også i skal vælge mig fordi at jeg har en ordenlig tonen jeg snakker ikke grimt til nogle og jeg opfører mig også ordenligt på andre server. Det er en ting jeg synes er meget vigtigt det er at man kan opfører sig ordenligt lige meget om det er på AgPrison eller om det er på en anden server. Jeg ville nemlig gerne give serveren et meget godt røg (er ikke sikker på at det er stavet rigtigt) så det er min grund til at jeg synes i skal vælge mig.

Jeg er med på hvordan jeg ser om jeg er accepteret

Tak AgPrison for at bruge din tid på at læse min ansøgning og håber du er glad for denne ansøgning jeg har i hvert fald lagt tid i den. Og jeg er ked af det hvis mine punktumer er lidt dårlige placeret eller hvis mine komma er dårligt placeret. Forsæt god dag :)

GammelSmoelf

Administrator
Staff
Head Admin
heey , har forhørt mig lidt rundt og hørt du startede på serveren igår , så syndes jeg lidt det er for tidligt at søge ind som mod, efter kun 1 dag spillet på serveren ,

MvhGammelsmoelf