BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

shadow abuse

odraqe

Medlem
Medlem
det var sådan at jeg var på vej i min celle og så går han ud og staffmode og dræber mig helt op I mit fjæs synes bare ikke det er sjovt at jeg bare lige kan mest mine ting af at det var "tilfældigt" som han siger her har i et billed1574364528585.png

GammelSmoelf

Administrator
Staff
Head Admin
heey .

jeg var der selv i går da dette skete,

jeg vil nu ikke kalde det abuse , han var inde og kigge efter items der ikke burde være der, da vi fandt den pickaxe som vi troede du havde fra den gang du var vagt , men som du så fortalte kom fra acbdrengen,
at du kommer løbende i full irongear + dia sword i samme tid som han går ud af staffmode , kan jeg ikke se er vagt abuse ,

mvh. Gammelsmoelf

ShadowCrushers

Medlem
Medlem
jeg kigget i staffmode i hans kiste fordi de hade B gear i C og det kan man ikke have, samt mig og gammel fandt en enchantede diapickaxe som han fik tilbage efter vi fandt ud af han hade drabt AbcDrengenDK med den, men lage ikke mærke til at han gik ind i sin celle med fuld iron gear før jeg var ude af staffmode og det må ærligt bare have været et tilfælde at jeg gik ud af staffmode i mens han var i sin celle med iron gear