BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Vagt Ansøgning - Mikkel 1/7 / 2020

mmjb / Mikkel

Moderator
Staff
Mod
- Dit Minecraft navn
mmjb

- (hvis du har nogle smurfs, skal disse også inkluderes)
har jeg ik

- Dit rigtige fornavn
Mikkel Bramm

- Din rigtige alder!
16 år
- Har du været vagt på vores server før?
Nej jeg har ik været Vagt på jeres server før. men har været det på en del andre Minecraft Servere. så jeg har en del erfaringer med at være vagt på en Minecraft Server. da jeg kender Commands'ne man skal kunne som vagt.

- Hvor lang tid tror du, at du kan være online om ugen?
5-10 timer om ugen. kommer and på hvad jeg skal i den kommende uge. men ellers vil jeg ku være meget aktiv. som vagt på serveren.

- Er du klar på stressede situationer?
Ja jeg kan godt Klare Stressede Situationer. da jeg har været pressede mange gange på andre Minecraft Servere. som vagt. hvor jeg skulle mange ting på en gang. så ja

- Har du programmet Discord?
Ja jeg bruger Discord hele tiden så intet problem der. bruger det tit når jeg sidder med vennerne og skal spille Warzone eller andet.

- Har du en mikrofon?
Ja jeg har en Velfungerende Mikrofon. som virker uden problemer.

- Hvorfor skal vi vælge dig, og ikke en anden person istedet?
I skal vælge mig da jeg har det der skal til for at blive vagt. føler jeg selv ihvertfald da jeg synes at jeg har erfaringerne til at søge ind som vagt her på agprison. også fordi at jeg kan klare Presset situationer.

- Har du være banned fra serveren?
Nej det har jeg ik og det er vel også en god ting tænker jeg :D

- Har du erfaring som vagt fra andre servers?
Ja jeg har været Vagt, på en del Superawesome Server. spiller dog ik på Superawesome mere da jeg ik gider da jeg godt vil prøve nogle andre Minecraft Server og også for at se de andre Minecraft Servere. hvordan de fungere så jeg ik hele tiden sidder fast på de
samme servere. men har været vagt på en del Superawesome Servere.

- Har du andet du vil inkludere i din ansøgning?
Nej ik rigtigt

MEN TAK FORDI I LÆSTE MIN ANSØGNING!