BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Afvist Vagt Ansøgning - xCraqe

xCraqe

Forum Noob
Medlem
- Dit Minecraft navn xCraqe

- Smurf account: Jom2312

- (hvis du har nogle smurfs, skal disse også inkluderes)

- Dit rigtige fornavn Tobias

- Din rigtige alder! Jeg er 13 år gammel og bliver 14 til oktober

- Har du været vagt på vores server før? Nej, men har erfaring fra andre servere.

- Hvor lang tid tror du, at du kan være online om ugen? 15 timer til 168 timer

- Er du klar på stressede situationer? Ja, men nogle gange bliver jeg fustreret og tager en lille pause

- Har du programmet Discord? Ja, jeg har også teamspeak og skype.

- Har du en mikrofon? Ja, det har jeg.

- Hvorfor skal vi vælge dig, og ikke en anden person istedet? Fordi, jeg har erfaring og er aktiv og ikke misbruger magt og kræft, og jeg er meget moden i forhold til min alder, jeg vil sprede glæde og være flink ved folk og jeg vil ikke prøve at spille smart eller svine andre spillere til, jeg vil prøve at bringe glæde til fælleskabet og prøve at gøre det større og hjælpe nye spillere og byde dem velkommen til serveren.

- Har du være banned fra serveren? Nej, og det kommer jeg nok ikke til.

- Har du erfaring som vagt fra andre servers? Ja, det har jeg men jeg kan ikke huske serverene.

- Har du andet du vil inkludere i din ansøgning? Ja en vigtig ting er at jeg har ADHD så i kan tage et udgangspunkt fra det, og at jeg nogle gange har det meget svært, og man bare skal sige køll lige ned.

Senest redigeret:

Kronborg40

Medlem
Staff
Inspektør
Head Admin
God ansøgning men synes du skal spille noget mere her inde før du ansøger som vagt og nogle gange være på discord