BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Accepteret Vagt Ansøgning ;)

blockpowerdk

Administrator
Staff
Admin
Mit MineCraft navn er: blockpowerdk.

jeg har en smurf med MineCraft navnet: morfarsmoelf

Mit navn er: Mikkel Juel Rasmussen. Jeg vælger at søge ind som vagt igen da jeg har fortrut jeg sage op og jeg egrne vil være en del af det gamle vagt team ;)

Jeg er 17 år gammel og bor i Korsør. Jeg er en glad og smilende dreng som bor i plejefamilie og har det rigtig godt der hvor jeg bor. :)

Ja det er Ca. 1-2 Uger siden jeg selv sagde op men har fortrut det troede ikke jeg havde nok tid men det fandt jeg så ud af at jeg har :)

Jeg kan være på følgende tidspunkter:
Mandag: kan komme på Ca. 14:15 - aftensmads tid og efter aftensmaden, spiller også i min pauser vis der brug for mig.
Tirsdag: Min tirsdag er lidt lige som mandag.
Onsdag: onsdag kan jeg Max være på i mine skole pauser og 4 timer når jeg kommer hjem.
Torsdag: torsdag er jeg Ca. hjemme klokken 15:30 hvor jeg der fra kan være på 5-6 timer ;)
Fredag: fredag er det samme som fredag bortset fra jeg kan være på lidt længere ud på aftnen :)
Weekend: Lidt op til hvor meget der brug for mig

Jeg er klar på stressede stitoraioner har prøvet dem flere gange før ikke bare i spil men også Irl. og hånteer dem okay godt

Ja har programmet Discord :)

Har en fungereren mikrofon ;)

Jeg synes i skal Vælge mig fordi jeg har prøvet det før og ved hvad det går ud på:)

Nej har ikke været bannet før ;)

Ja har været Officer og hjælper på Universehub men de er lukket nu

Nej har ikke så meget andet at sige ud over at jeg glæder mig til at samarbejde med jer vis jeg bliver ansat;)

Senest redigeret: