USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Accepteret vagt ansøgning

lalagj82

Forum Noob
Medlem
- Dit Minecraft-navn

Mit Minecraft-navn er cilasrich

- (hvis du har nogle smurf, skal disse også inkluderes)

nej, dsv har ikke nogen smurf, men vil virkelig gerne have en

- Dit rigtige fornavn

Mit rigtige navn er cilas

- Din rigtige alder!

Jeg er 11 år gammel (født 27. november 2008)

- Har du været vagt på vores server før?

ja, men jeg/min lillebror gjorde en dum ting og mistede mit vagt, men har lært min lektie på den hårde måde

- Hvor længe tror du, at du kan være online hver uge?

Jeg kan være på hver dag i ca. 1-3 timer om dagen, men i weekenderne kan jeg gøre meget længere (hver anden weekend)

- Er du klar til stressede situationer?

ja har været der før har også været vagt på jeres server før så ja har været igennem dem

- Har du programmet discord? ja det har jeg og har snakket med en masse dejlige mennesker derinde

Ja, jeg har den altid åben, når min computer åbnes, og er også på din server / gruppe og har talt med en masse dejlige mennesker derinde

- Har du en mikrofon?

Ja, jeg har en rimelig standart god mikrofon, der sidder på mit headset og og den lagger ik og har snakket med nogle folk på severen de siger, at min mikrofon er fin

- Hvorfor skal vi i stedet vælge dig og ikke en anden person?

Jeg tror, ??i skal vælge mig frem fodi jeg kender det med at være fange jeg syndes det er mega trælst at du bliver dræbt af de andre og jeg elsker det stressede situationer jeg vil rigtig gerne hjælpe de andre derinde

- har du været bannet fra severen?

Nej, det er jeg selvfølgelig ikke, jeg er en god dreng og følger reglerne.eller noget XD

- Har du erfaring som vagt fra andre servere?

Ja, på et par severe , som er 2 severe , og de syndes jeg var en god vagt

- Har du noget andet, du vil medtage i din ansøgning?

Ja, du kan kontakte mig over discord (cilas#1522) og jeg elsker din sever men har haft nogle problemer med min bror der kan lide og trykke på tasterne imens jeg spiller og det er jo et problem men min mor fik det løst :) men det kan godt komme igen har læst reglerne igennem og min bror brød en dum regl fik mig fyret + jeg selv forstod det ikke med nopvp men forstår nu og er glad for at være på severen