BRUGERE ER LIGE NU AKTIVE PÅ DISCORDEN

Bliv en af os nu, klik for at joine os!

Accepteret Vagt Ansøgning

PickleCubes

Forum Noob
Medlem
- Dit Minecraft navn: Mit Minecraft navn er PickleCubes.

- (hvis du har nogle smurfs, skal disse også inkluderes) Nej, Jeg har ikke en anden account. Har kun en og den er PickleCubes :)

- Dit rigtige fornavn: Noah.

- Din rigtige alder! 13. Jeg fylder 14 i Juni.

- Har du været vagt på vores server før? Nej det har jeg ikke, men jeg vil med glæde gerne prøve det! :)

- Hvor lang tid tror du, at du kan være online om ugen? 4-7 timer.

- Er du klar på stressede situationer? Ja, jeg er selvsikker at jeg kan klare situationer!

- Har du programmet Discord? Ja, jeg er online på Discord meget. Men når jeg ikke er online på min computer så får besked på min telefon hvis nogen prøver at kontakte mig. Min telefon er altid i min lomme :)

- Har du en mikrofon? Ja, jeg har en høj kvalitet, condenser microfon.

- Hvorfor skal vi vælge dig, og ikke en anden person istedet? Fordi jeg er advanceret til pvp og jeg kommer til at holde god stemning på serveren og holde godt øje med fangerne :). Jeg kan skrive hurtigt i chatten og vil altid med glæde gerne svare på andres spørgesmål i chatten.

- Har du være banned fra serveren? Nej og har heller ikke været tæt på. Jeg holder mig til reglerne :)

- Har du erfaring som vagt fra andre servers? Nej, det har jeg ikke så derfor vil jeg gerne prøve på mc.agprison.dk og jeg føler mig klar :)

- Har du andet du vil inkludere i din ansøgning? Nej.

Senest redigeret:

Kronborg40

Medlem
Staff
Inspektør
Head Admin
Undskyld vente tiden med at svarer. Vil godt have dig ind som vagt, skriver til dig over discord